מארז קינדר ליום הולדת

אם אתם מעוניינים לפנק מישהו אהוב ואין לכם רעיון, מישהו חשוב חוגג אירוע ואתם רוצים להפתיע אותו אבל לא יודעים עם מה? לקנות מתנות שיקלעו לטעמו של המקבל זה לא תמיד פשוט, לעומת זאת יש דברים שכמעט תמיד בטוח שאנשים ישמחו לקבל כמו למשל מארז קינדר ליום הולדת.

קינדר ליום הולדת

קינדר הוא שם של סדרת חטיפים המיוצרים במפעל של פררו האיטלקית. במסגרת ליין זה אפשר למצוא ביצי שוקולד עם הפתעת צעצוע, חטיף קינדר בואנו שהוא וופל ממולא בקרם אגוזים ומצופה בשוקולד המגיע גם בגרסת היפו בצורת היפופוטם קטן, סוכריות קינדר שהן ביצי שוקולד קטנות, עוגת שוקולד אישית מצופה, קינדר בצורת קלפים שהם וופלים דקים ממולאים ומצופים ועוד. חטיפי הקינדר הן להיט בכל העולם וגם בישראל.

האופציה המובילה – מארז קינדר

החטיפים אהובים כמעט על כולם ודבר זה מאפשר ליצור מארז קינדר ליום הולדת המכיל את חלקם, רובם, או מתבסס על חטיף אחד בלבד שהוא אהוב במיוחד. את מארזי הקינדר תוכלו למצוא אצל שוקולד קייקס במגוון גדול של גדלים, צורות, ומארזים המבוססים על החטיפים בלבד וכאלה הכוללים גם תוספות כמו בובות פרווה, תכשיטים, יין מארזי קופסאות מתפוצצות או ביצי הפתעה ענקיות המכילות מארז של חטיפי קינדר. תוכלו לבחור את הגודל ואת הצורה בהתאם לתקציב שלכם ואנחנו נשמח לעזור לכם להתאים את מארז קינדר ליום הולדת למי שמקבל אותו.

התאמה מושלמת של מארז קינדר

מארז קינדר ליום הולדת מתאים לכל מי שאתם אוהבים. לאהוב או לאהובה שלכם, לבוס, לחברה הטובה, לחבר מהלימודים, לילדים, לגדולים, כי כל מי שאוהב שוקולד ישמח לקבל מארז מתוק. את המארזים אפשר גם לשלוח לאירועים נוספים כמו קידום בעבודה, הצלחה בבחינה חשובה, מעבר דירה, לידה של תינוק חדש ועוד סיבות מרגשות ומשמחות שבהן אתם רוצים לשמח ולרגש מישהו אהוב עם משלוח מיוחד.

משלוחי מארזי קינדר ליום הולדת

באתר של שוקולד קייקס תוכלו לראות סוגים שונים של מארזים ולבחור בהתאם להתאמה שנראית לכם המיטבית למי שחוגג אירוע משמח. תוכלו גם להתקשר ולהתייעץ איתנו או לשלוח הודעת וואטסאפ ואנחנו נעזור לכם בשמחה להתאים את המארז למקבל ולתקציב שלכם. תוכלו להתרשם מהמון אפשרויות למשלוחים וקופסאות באתר שלנו. מניסיוננו, אנחנו מבטיחים שמי שיקבל מכם מארז קינדר ליום הולדת מיד יחייך ויהיה מאושר מקבלת ים של מטעמים מתוקים שהם טעימים ביותר.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור