קופסת הפתעה מתפוצצת

יש ימים רבים שבהם מעוניינים לשלוח מתנות לחברים, קרובי משפחה, בני זוג ואחרים לרגל חג, יום הולדת, יום נישואין ועוד. השאלה היא מה לקנות כדי לשמח אדם יקר זה.

קופסאות מתפוצצות

אחת האופציות המוצלחות ביותר היא להזמין קופסת הפתעה מתפוצצת. הקופסה היא הפתעה כיוון שכל מי שמקבל אותה לא יודע מהי התכולה שלה. עם קבלת החבילה הוא רואה מוצר סגור ועליו לפתוח אותה כדי לגלות מה קיים בתוכה.

לקופסה זו יש כמה דפנות והן נפתחות בזו אחר זו וכך ההפתעה היא בתוך הקופסה המרכזית וגם בכל אחת מהפאות הפתוחות. בחלק החיצוני של כל קופסת הפתעה מתפוצצת מכינים הקדשה אישית עבור מקבל המתנה כך שהוא נהנה מהעובדה שמו מודפס כל הקופסה עם מילות אהבה או מזל טוב.

קופסת הפתעה מתפוצצת

תכולה טעימה במיוחד

כשרוצים להעניק למישהו את המיטב שבמיטב, קונים עבורו את השוקולדים הטובים ביותר. לכן יש בתוך הקופסה כמות גדולה של שוקולדים של קינדר בכמה צורות, ביצי שוקולד עם הפתעות, סוכריות קינדר ארוזות, אצבעות שוקולד והמון חטיפי שוקולד. כמו כן שכבה של כדורי השוקולד המעולים של פררה רושר והמון חטיפים ייחודיים משוקולד.

על הדפנות של קופסת הפתעה מתפוצצת ימצא מקבל המתנה מתנות נהדרות שהן תמונות שלו ושל היקרים לו במקומות שונים שבהם ביקרו יחד, מזכרות מאירועים, או כל תמונה אחרת שהוא יאהב ותגרום לו להתרגשות עצומה.

תוספות לקופסאות מתפוצצות

כדי להגדיל את השמחה עם קבלת קופסת הפתעה מתפוצצת, מצרפים לכך גם בלונים בשלל צבעים, עגולים, בצורת לב, או עם כיתוב מושקע על הבלונים.

הקופסה המקושטת מגיעה עם שליח שמסביבה כמות של בלונים וגורמת למקבל המתנה להפתעה עצומה. במקרים רבים הוא לא יודע מי שלח את המתנה ובטח אינו מצליח לנחש מה יש בתוכה. אך כאשר הוא רואה את השוקולדים האיכותיים שכולם הם בטיב מעולה, לא נותר לו אלא לקפוץ מאושר.

מעוניינים לרכוש קופסת הפתעה מתפוצצת? סמנו כאן באתר את האפשרות שהיא המתאימה לאדם היקר לכם ואנו נכין בהקדם את המשלוח.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור