קופסא מתפוצצת ענקית

כאשר רוצים להפתיע בגדול, יש מתנה אחת שהיא המתאימה ביותר. זוהי קופסא מתפוצצת ענקית שהיא בגודל של 50*50 ואפשר להניח בתוכה המון הפתעות.

קופסת הקופסאות

קופסא מתפוצצת ענקית היא בעלת קיבולת גדולה ולכן אפשר להניח בתוכה שלל אופציות של מתנות. כל אדם בוחר את ההפתעות שהן המתאימות ביותר לבת הזוג, ליום הולדת של חבר, לרגל החג, לקבלת הדרגה בצבא, התואר מהאוניברסיטה וכל שמחה חשובה נוספת.

לכן אפשר להזמין שלל בלונים מהליום, או לבבות קטנים. כמו כן המון חטיפי שוקולד, מארזים שונים של שוקולדים קינדר המכילים ביצי שוקולד, אצבעות שוקולד, סוכריות קינדר, קינדר בואנו ושלל אופציות של שוקולד טעים זה.

כמו כן פרלינים משובחים של פררה רושר אשר מונחים במרכז קופסא מתפוצצת ענקית בשכבה אחת או יותר מכך וכל אחד שמקבל את הקופסא נהנה לפתוח כל נייר זהוב, כי הוא מודע לטעם המעולה של השוקולד הקיים בתוכו.

הנראות החיצונית והפנימית של הקופסא

בחלק החיצוני של קופסא זו יהיה רישום של הקדשה אישית שכוללת את שמו או שמה של מקבלי המתנה וכמה מילים מרגשות. אפשר לצרף בקופסא, פרחי סבון ריחניים, כרטיסי גירוד שיקרבו את בואו של המזל, תכשיטים במתנה וגם שלל תמונות. כיוון שהקופסא הזו היא גדולה במיוחד, יהיו בה כ – 20 תמונות מרהיבות.

קופסא לגילוי מין העובר

הטרנד העכשווי הוא להפתיע קרובי משפחה וחברים במסיבה גדולה שבה יגלו את מין העובר. לכן רוכשים קופסא מתפוצצת ענקית ובתוכה יש 4 בלוני הליום בגווני תכלת עבור בנים ובגווני וורוד עבור בנות.

כאשר בני הזוג פותחים את קופסא מתפוצצת ענקית, אפשר לראות את הבלונים צצים ממנה בצבע אחד וכך יודעים אם מדובר בבן או בבת אשר מתפתחים ברחם. אם יש תאומים או שלישייה, יוזמנו כמה קופסאות מסוג זה על פי הצורך ובכל אחת מהן יהיו בלונים על פי המין שברחם.

אז אם אתם רוצים לתכנן מסיבה כזו או לשלוח קופסא מתפוצצת ענקית, תבחרו את הדגם המתאים ביותר ואנחנו נדאג לשמח אותו.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור