קופסא מתפוצצת עם בלונים

יש מוצרים רבים שגורמים לחיוכים מאוזן לאוזן לכל אדם שמקבל משלוח הכולל מתנה. כמו לדוגמה שוקולד מצוינים, בלונים, תכשיטים, תמונות מרגשות ועוד.

מתנה מכל הלב

כשאנחנו מכינים קופסא מתפוצצת עם בלונים היא מכילה את כל הדברים המעולים הללו. בחלק החיצוני של הקופסא יש הקדשה אישית אשר מותאמת באופן ספציפי לאדם זה ולאירוע החשוב בתאריך זה. יש הרבה מאד אופציות של התכולה של הקופסא המרכזית שהיא בנויה בצורה של לב או מרובעת.

אפשר לסדר בתוכה כמות גדולה של שוקולדים של קינדר וגם שוקולדים של פררה רושר, להקיף את הקופסא בשפע של אצבעות קינדר מסודרות זו לצד זו ומעניקים לקופסא מראה מדהים.

הפתעות בתוך הקופסא המתפוצצת

בנוסף לכך אפשר להניח בחלק העליון של הקופסא תכשיט יפהפה בתוך קופסא יוצא דופן, שלל פרחי סבון, כרטיסי גירוד שעשויים להוביל לזכייה גדולה לכבוד היום החגיגי כמו יום הולדת, יום נישואין וכל שמחה גדולה אחרת.

קופסא מתפוצצת עם בלונים קיימת בכמה אופציות של גדלים ושל צורות. יש קופסא מרובעת, קופסא בצורה של רימון, אשר כל אחת מהן נפתחת ל – 4 תמונות. קופסא בצורה של משושה בעל שלוש פתיחות אשר מאפשרות הכנה של 20 תמונות בכל השכבות של הקופסא .

קופסא לגילוי מין העובר

הטרנד האמריקאי של מסיבת גילוי העובר הגיעה גם לישראל. למסיבה זו אפשר לרכוש קופסא מתפוצצת עם בלונים אשר יש עליה כיתוב – a girl or a boy  בתוכה ממתינים דובי יפהפה, היצע נרחב של שוקולדים וגם 4 בלוני הליום שכולם הם בגוון אחד אשר מסמל את מין העובר, בדרך כלל וורוד עבור בת ותכלת עבור בן.

יש גם קופסא מתפוצצת עם בלונים בגודל 50*50 אשר יש בה סוכריות יהלום, שוקולדים של קינדר, פררה רושר, בלוני לב קטנים ובלוני הליום וזו המתנה המושלמת.

רוצים להזמין קופסא מתפוצצת עם בלונים? נשאר לכם רק להחליט מהו הדגם שנראה לכם הנכון ביותר עבורו, לשלם ואנחנו נדאג להכנה ולאריזה מהירה, כדי שהשליחות תהיה בזמן קצר.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור