קופסאות מתפוצצות תמונות

מי לא אוהב שוקולד כולנו אוהבים שוקולד מתוק בעיקר אם הוא מגיע באריזה מיוחדת המושכת את העין, הלב ואת בלוטות הטעם.

ישנם מארזים שונים של שוקולד המיועדים לאירועים שונים: ליום האהבה, לחגים, למתנת לידה וליום הולדת. אריזת שוקולד ליום הולדת מותאמת לימי הולדת לכל הגילאים. ויום הולדת יש רק פעם בשנה.

אחת האופציות הייחודיות היא קופסאות מתפוצצות תמונות, שיש בהן שילוב מנצח של תמונות שונות מהעבר כמו מהחגיגות של ימי הולדת קודמים או ממקומות אחרים ויש בהן גם  אריזת שוקולד ליום הולדת המותאמת לכל הגילאים.

שוקולד קינדר

מזל טוב אריזת שוקולד ליום הולדת לילדים מותאמת לילדים שאוהבים שוקולד. בעיקר שוקולד קינדר. איזה כיף כאשר נפתחת הדלת ומגיע משלוח של מארז שוקולד דובי ענק מלא בשוקולד קינדר, מארז של ביצה גדולה המכילה בתוכה שוקולדי קינדר עם שם הילד וגילו, מארז של קינדר שתי קומות עם ביצי הפתעה של קינדר סוכריות מתפוצצות ובלון או קופסאות מתפוצצות תמונות אשר גורמות להתרגשות עצומה אצל מי שחוגג ביום זה את יום ההולדת שלו.

קופסאות מתפוצצות תמונות

שוקולד יוצר תמיד שמחה גדולה ואין כמו שוקולד מתוק שהוא ביטוי נהדר לאהבה. אפשר להכין לאישה אהובה קופסאות מתפוצצות תמונות אשר מעבר לתמונות היפהפיות מכילות גם מארז שוקולד פררו רושה בצורת לב, קופסת תכשיטים יפהפייה, סבונים מרהיבים ובקבוק שמפניה או וודקה. כך ייהנו שני בני הזוג יחד מהתכולה של מארז השוקולדים וילגמו את המשקה המשובח שצורף למארז זה.

מארז שוקולד ליום הולדת למבוגרים

קופסאות מתפוצצות תמונות יפתיעו גם אנשים מבוגרים שחוגגים יום הולדת כיוון שהם לא ציפו לקבל קופסא כה מיוחדת בנראותה המכילה שלל הפתעות כמו שוקולדים של קינדר בצורה של זר פרחים, תכשיט יפהפה, בקבוק משקה בטיב מעולה והמון שוקולדים בגדלים שונים לטעם מתוק עבור כולם.

בהגיע יום הולדתו של יקיריכם, עליכם רק לעיין במבחר העצום של מארזי השוקולד הנפלאים כאן באתר ולבחור לפי רצונכם את המתנה המתאימה ליקירכם ואנו נספק לו אותה בהקדם האפשרי.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור