קופסאות מתפוצצות להרכבה

כאשר אנו מעוניינים לשמח את הקרובים לנו ואת בני המשפחות שלנו, אפשר לשלוח להם משלוח מיוחד וגם מאתגר. לכן על פי הגודל של קופסאות מתפוצצות להרכבה  אנו נמלא אותה במבחר גדול מאד של דברי מתיקה וגם הפתעות שמתאימות למקבל החבילה יוצאת הדופן.

קופסא מתפוצצת להרכבה עבור ילדים

הקופסא המתפוצצת להרכבה עבור ילדים היא בדרך כלל קטנה יחסית ויש בה תמונות מרהיבות של הילד לכבוד יום ההולדת שלו. כמו כן יצורפו לקופסא גם ברכות מעוצבות ושלל אופציות של שוקולדים של קינדר שהילדים מאד אוהבים. הם ישמחו לקבל אותן וגם לחלוק עם אחיהם ועם חבריהם את הממתקים הנפלאים.

קופסאות מתפוצצות להרכבה עבור העובדים

חשוב לשמח את העובדים המבצעים במשך השנה עבודה קשה ולהעניק להם מתנות בחגים ובאירועים מיוחדים. למטרה זו יש מארזים מתוקים מיוחדים עבור העובדים. בהתאם לתקציב אפשר לבחור עבורם קופסאות מתפוצצות להרכבה מתוך אחת הצורות הקיימות. עבור אירוע מיוחד אפשר להכין עבורם קופסאות מעוצבות הנפתחות כמו ביצים וצורות הנדסיות הכוללות ברכה מיוחדת אשר מאפיינת כל עובד. הוא ישמח לראות את התכולה שכוללת המון שוקולדים של פררו רושר, קינדר והפתעות אחרות שישמחו מאד את בני המשפחה.

קופסאות מתפוצצת להרכבה עבור יום האהבה

מי לא אוהב לקבל הפתעה ליום האהבה, אשר תביע את האהבה הרבה ואת החיבה שרוחש בן הזוג לבת הזוג שלו. זה הזמן לפנק את האוהבים ביום זה באמצעות קופסאות מתפוצצות להרכבה, שיש בתוכה גם ממתקים שינעימו להם את החך. יש מארז קופסא בצורת רימון להרכבה וכאשר הוא מתפוצץ מגלים בתוכו מתנה מיוחדת המיועדת לאישה האהובה וממתקים לשמח את הנשמה. קיימת גם  קופסא מתפוצצת להרכבה עם 36 תמונות או 24 תמונות שצולמו ברגעים רומנטיים קסומים וממחישים את החוויות העוצמתיות של בני הזוג. אין כמו לפתוח את אחת הקופסאות ולמצוא בתוכה כמות של  שוקולדים וממתקים שונים להמתיק את יום האהבה.

אם אתם מעוניינים להזמין קופסאות מתפוצצות להרכבה, נותר לכם רק לבחור את האופציה המועדפת עליכם ואנחנו נדאג לכל השאר.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור