מארז שוקולד יוקרתי

לקראת יום הולדת, יום נישואים ואירועים רבים אחרים, קשה לקבל החלטה לגבי המתנה האידאלית עבור בן זוג, חבר קרוב או כל אדם שיש לנו אליו המון אמפטיה.

משלוח שוקולד יוקרתי

מי שמכיר היטב את מקבל המתנה, יודע אם הוא ישמח לקבל מארז שוקולד יוקרתי. ברוב המקרים כולם אוהבים לטעם שוקולד ובמיוחד אם מדובר במוצר שהוא יוקרתי ושיש בו כמה וכמה סוגי שוקולד שכולם הם משובחים.

כאשר יש כמה אופציות של מארז שוקולד יוקרתי, נשאר לבחור את גודלו של המארז הנכון ביותר עבור אדם זה ואת התכולה שלו. במארזים הללו מניחים את השוקולדים המובילים. זה מתחיל ממארזים שיש בהם הרבה מאד שוקולד קינדר על סוגיו השונים, הביצים, הפסים הארוכים, כדורי השוקולד ועוד. כמו כן פרילינים משובחים עם כמה אפשרויות של מילוי כמו אגוזים ורום. גם פררה רושר הוא בין השוקולדים המובחרים שמניחים בתוך מארז שוקולד יוקרתי.

מקבל המתנה שמקבל את השי היפהפה באמצעות שליח בבית או במקום העבודה המום בדרך כלל מגודלו של המארז ולכן במקרים רבים הוא מתחיל לחלק את התכולה שלו לבני הבית, או לקולגות במשרד.

שילובים מסקרנים משלוחי שוקולד יוקרתיים

בנוסף על הכמויות הגדולות של השוקולדים שמסודרים באופן מדהים בתוך מארז שוקולד יוקרתי, מניחים במארזים הללו הפתעות נוספות וזאת על פי בחירתו של השולח. אפשר להוסיף בקבוק יין איכותי או לחלופין בקבוק שמפניה נפלא, זוג כוסות יוקרתיות שמתאימות ליין או לשמפניה להשלמת החגיגה עם המארז.

אם שולחים מארז שוקולד יוקרתי לקראת חג מסוים, מוסיפים מוצרים נוספים שמאפיינים את החג הספציפי, כמו דבש לכבוד ראש השנה, כיפות והגדות לפסח לקראת ליל הסדר ושפע של תוספות גם בחגים אחרים כמו פורים, חנוכה, שבועות ועוד.

השמחה הגדולה היא של האדם שמופתע לקבל את המתנה המיוחדת, אך גם זה שחשב וביצע את ההזמנה מאושר מהעובדה שהצליח לשמח אדם יקר לו.

מעוניינים במתנה ייחודית ? בשביל זה אנחנו כאן. אתם יכולים להזמין משלוח שוקולד יוקרתי ישירות באתר האינטרנט, או דברו אתנו ונשמח לסייע לכם בבחירה.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור