מארז מתנה ליום הולדת

יום הולדת זו סיבה אמיתית לחגוג ולקבלת מתנות מיוחדות ומקוריות ממישהו אהוב וקרוב. כשיום הולדת מגיע, קורים דברים נפלאים וכולם שולחים את ברכותיהם החמות ואיחולים לבביים.

לכל אחד ואחת מאיתנו יוצא כמה פעמים בשנה לחפש מתנה עבור חבר או בן משפחה ליום הולדתו, ולא ממש יודעים מה אפשר להעניק במתנה או מתלבטים בין אפשרויות  שונות, בדיוק בשביל זה אתם יכולים להגיע אלינו ל- Chocolatecakes. אצלנו תמצאו מארז מתנה ליום הולדת בהתאמה מושלמת עבור בעל השמחה.

קופסת לב מעוצבת עם בלון ליום הולדת

סוגי מארזים ליום הולדת

מארזי מתנה ליום הולדת יכולים להגיע במגוון רחב של עיצובים ועם פריטים שונים, בגדלים משתנים בהתאם לכמה תרצו להשקיע ומה יותר מתאים לכם שיהיה במארז מתנה ליום הולדת.

אם תרצו להעניק שי צנוע ולא גדול במיוחד, תוכלו לבחור למשל במארז מתוק הכולל בתוכו אצבעות קינדר, קינדר בואנו, קינדר דליס, קינדר קאנטרי, הפי היפו, מיני בואנו ושוקובון או מארז קינדר עשוי משתי קומות הכולל אצבעות קינדר, פרלינים וסוכריות יהלום ומיתוג אישי.

אם תרצו להרשים במתנה גרנדיוזית, תוכלו לבחור במארז קינדר פורח בעל ארבע קומות עם בלון ממותג המגיע עם מגוון של שוקולדים.

ולמי שממש אוהב להגזים ולחגוג בגדול יכול לבחור במארז קינדר ענק עשוי מ-תשע קומות של שוקולד קינדר במגוון סוגים.
מלבד למארזי שוקולד ניתן גם לבחור בעוד סוגי מארזים ליום הולדת כמו:

מארז מתנה ליום הולדת לגבר

איך לבחור מארז מתנה ליום הולדת?

כמעט ואין מישהו שיוכל לסרב למארזים כל כך טעימים שלנו ומרשימים במיוחד. לפני שאתם בוחרים במארז מתנה ליום הולדת, תנסו לבדוק האם הוא כולל את הדברים שהחוגג או החוגגת יום הולדת באמת אוהבים.
תנסו לשלב במארז פריטים בעלי משמעות או משהו שהם לא ישכחו לעולם כמו הגדשה מיוחדת או מאגר של תמונות מצחיקות שלכם יחד או כל דבר שיזכיר להם אתכם.

מארז ביצה גדולה עם וויסקי ותוספות ליום הולדת

מארז מתנה ליום הולדת היא מתנה מושלמת עבור החוגגים יום הולדת במיוחד כשמדובר במארזים המשלבים בתוכם רגעים מאוד מתוקים ואיכותיים. אז אם גם אתם מחפשים מתנה ייחודית, פשוט תכנסו לאתר שלנו של Chocolatecakes ותבחרו את המארז מתנה שהכי יתאים וישאיר חותם אצל החוגגים האהובים שלכם!

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור