מארז מתוקים משלוח

יולדות רבות נהנות לקבל לבית החולים מארז מתוקים משלוח אשר הוכן בקפידה, תוך חשיבה מעמיקה על הפריטים שישמחו אותה במיוחד.

משהו מתוק אחרי הלידה

הצוותים המיומנים של שוקולד קייקס מתכננים מארז מתוקים משלוח, תוך התאמה מיטבית לאירועים השונים. לאחר לידה יש רצון להתפנק ולאכול דברים טעימים אחרי כל המאמץ הגדול בחדר הלידה ולכן שוקולד הוא מוצר מנחם. לכן אורזים עבורה קופסה בצורת לב או ביצה ענקית ובתוכה מסדרים שוקולדים מגוונים של קינדר וכמה פרלינים מדהימים של פררה רושה וכך היא תתלבט איזה שוקולד לאכול ראשון ואין ספק שההנאה תהיה עצומה.

האהבה באוויר

אם מדובר במתנה עבור יום האהבה תמיד נחמד לקבל מארז מתוקים משלוח שכולל דובי מתוק שיוכיח את האהבה הגדולה. אם המתנה היא לכבוד יום הולדת של בת זוג יקרה, אין כמו לקבל תכשיט יפהפה כמו שרשרת ארוכה עם מדליון מרשים שמתאים לאישיות שלה, כמה סבונים ריחניים בצורה של ורדים כך שהיא נהנית מהחבילה שהניחוחות שלה נישאים באוויר.

חגיגה זוגית

כאשר חושבים על מארז מתוקים משלוח עבור יום נישואין, שולחים את המוצרים לאישה או לגבר אך בדרך כלל אוכלים את המטעמים יחד. לכן יש בו שלל פריטים שאהובים על שניהם כמו חטיפים מגוונים, שוקולדים מתוקים, אריזות של פיצוחים טריים וגם עוגיות מקרונים בכמה צבעים. גולת הכותרת היא תוספת של משקאות כמו שמפנייה נהדרת כדי לחגוג יום חשוב זה, יין משובח מאחד היקבים המובילים בארץ או מעבר לים, או מארז של בירות כדי להרים את מצב הרוח.

הקופסה מלאת ההפתעות

אחת האופציות המוצלחות ביותר של מארז מתוקים משלוח הוא הקופסה המתפוצצת אשר קיימת בכמה גדלים. כאשר בעל השמחה מקבל את המארז הוא מופתע לראות כמות קטנה או כמות גדולה של תמונות מהעבר שמזכירות לו המון זיכרונות נהדרים ממפגשים של זוגיות, בהמון מקומות מיוחדים בבית, בטיולים בארץ ובעולם

זו הזדמנות פז להתרפק על העבר ולראות מה היה פעם ומה קורה בהווה, יחד עם טעימה של השוקולדים ושל הפריטים הטעימים הנוספים שממלאים את הקופסה עד אפס מקום.

הקופסאות הייחודיות של שוקולד קייקס מתאימות לכל מטרה ולכן מתוך ההיצע העצום כדאי לסמן את האופציה שנראית המתאימה ביותר ולתאם את המשלוח לבית או למשרד כדי ליצור הפתעה מושלמת בעת הגעת המארז שכולל ממתקים טריים, בטיב מעולה ותוך הקפדה על יופי המארז.

מוזמנים להתרשם גם ממגוון המוצרים שלנו:

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור