מארז מתוקים ליולדת – פינוק לאמא הטרייה

מזל טוב! מישהי קרובה ואהובה הביאה תינוק מתוק לעולם ואי אפשר שלא להתרגש מהבשורה המשמחת. כדי לחגוג ולציין את המאורע המשמח, הרבה אנשים בוחרים לפנק במתנות מרגשות, שהפינוק האולטימטיבי שבהן רגע לאחר הלידה הוא לפנק את היולדת ולהפתיע עם מארז מתוק ליולדת.

 

אז למה דווקא זר ליולדות ושוקולדים?

קבלת תינוק חדש היא רגע מתוק, וכך גם המתנה לאמא הטרייה- מתוקה ועשירה בשוקולדים ודברי טעם. המתנות המחשבתיות האלו משמחות לא רק את מי שאוכלת אותן, אלא גם מוסיפות שמחה נוספת לאירוע.
זרים מתוקים ליולדת או מארזים מתוקים הם דרך ייחודית להביע את האושר והתמיכה של הסביבה, ובשביל האם הטרייה לפעמים הם גם יותר מסתם מתנות, אלא הם מחווה של אהבה, אכפתיות והתרגשות לקראת המסע החדש שהיא עומדת להתחיל.

 

הפתעה ללידה- זר מתוק של אהבה

מארז שוקולדים ליולדת משלב בו המון פינוקים מתוקים, וכל מארז בנוי בצורה שונה. יש מגוון סוגים של מארז מתוקים ליולדת , והמבחר הרב מאפשר לבחור את המתנה האידיאלית והנכונה עבור היולדת האהובה.

 

אילו סוגי מארזים קיימים?

  • יש מארזים קלסיים – מארז סטנדרטי, עם שוקולדים וברכה ליולדת.
    למשל סלסלת שוקולדים מפנקת, זר פרחים בשילוב מתוקים ועוד.
  • יש זרים מתוקים ליולדת – זר מתוק ליולדת, מגיע ממש כמו זר פרחים רגיל רק עם הפתעות מתוקות. יכול להיות זר עם פרחים או זר מלא במגוון ממתקים, שוקולדים ופינוקים מתוקים אחרים, או זר שמשלב גם וגם. זוהי הפתעה משמחת לכל יולדת וניתן להתאים אותה כך שתכלול את הממתקים האהובים עליה. זו לא רק מתנה, אלא חוויה של ממש ליהנות ממנה.
  • מארז מתוקים ואלכוהול- יש הרבה יולדות שלצד דברים מתוקים כמהות ורוצות לחזור לשתות אלכוהול אהוב במיוחד או יין טוב, ולכן גם מתנה שמשלבת בין מתוק לאלכוהול יכולה להיות המתנה המושלמת. מתנה שמדברת אל ההורים הטריים ויכולה גם להיות עבורם מתנה רומנטית.
  • קופסאות מיוחדות – יש קופסאות ומארזים שדרך הפתיחה או הנראות שלהם היא מיוחדת, ומוסיפה לרגע המרגש. לרוב אפשר להוסיף לקופסה תמונות, תכשיט יפה ושוקולדים. הקופסה לא נהרסת ולכן האם הטרייה והנרגשת יכולה לשמור אותה , ככה יש מתנה שהיא גם מתוקה, גם מרגשת, גם אישית וגם מזכרת שנשארת לכל החיים.
  • מארזים משולבים – אופציה נוספת שהיא לרוב האופציה הפופולרית ביותר היא להביא מארז מפנק לאחר לידה (שלרוב מגיע בצבע מין הילוד, כחול או וורוד). המארז מכיל שוקולדים ליולדת ופינוקים נוספים כמו תכשיט מרגש, בקבוק אלכוהול (שסוף סוף אפשר לשתות) או פרחי סבון, לצד מוצרים מותאמים לתינוקות כמו מגבת קטנה, בובה רכה, בגדי תינוק, שמיכה מפנקת, חיתולים ועוד. רוב ההורים הטריים ישמחו לקבל את המתנה הזו, כי לצד השוקולדים, יש גם מחשבה על התינוק הקטן, וגם היא חוסכת ועוזרת בפן הכלכלי של ההוצאות על בגדים ומוצרים לתינוקות.

חשוב לזכור שכשמתלבטים על מארז מתוקים או משלוח מפנק אחר, יש יולדות שנמנעות ממתוקים לאחר הלידה לעומת כאלו שדווקא ממש מחכות לכך אחרי שנמנעו בהיריון.
תמיד כדאי לבדוק עם הקרובים ליולדת מה ההעדפות שלה בדרך כלל, ובהתאם לאלה לבחור את המשלוח הנכון ביותר עבור היולדת הקרובה.

 

פינוק עד הבית – אפשרויות למשלוח

אם רוצים מאוד לחלוק את ההתרגשות ולשמח את היולדת, אבל לא תמיד מתאפשר להגיע לבית החולים או שלא תמיד מתאים להגיע לביקור, משלוח מתוק ליולדת יכול להיות פתרון מצוין.

צריך לחשוב ולהחליט האם לבצע משלוח לבית החולים או שאולי עדיף לעשות משלוח לבית. בית החולים לא תמיד נוח לקבל מתנות ומאחר ולא תמיד היולדת נמצאת בחדר התאוששות לבד או שאיינה מעוניינת לקבל בהתחלה מבקרים, לכן צריך לחשוב לפי סוג המתנה ולפי מה שההורים הטריים מעדיפים.

יש הרבה סיבות למשלוחים מתוקים ומפנקים אבל מארז ליולדת לאחר לידה, הוא משלוח מרגש במיוחד. האפשרויות הן רבות מאוד, יש מגוון של סוגים, גדלים וטווחי מחירים, שנותר רק לבחור מה שולחים ואת מי רוצים לפנק -את היולדת, את הרך הנולד, או את שניהם יחד.

 

שוקולד קייקס – להמתיק את הרגע

אנו שוקולד קייקס מתמחים במארזי שוקולד קינדר בואנו בצורות שונות ובשלל אופציות. תוכלו לבחור לפי התקציב, לבחור מהמארזים המוכנים או להרכיב אחד בעצמכם. המארזים שלנו יכולים להגיע במשלוח לבית היולדת או למחלקת היולדות או שניתן לבצע משלוח לבית המזמין או לעשות איסוף עצמי.

לרשותכם צוות מקצועי שישמח לעזור לכם בבחירה הנכונה של המארז הנכון לכל מטרה, בעיקר מארז ליולדת לפי ההנחיות שלכם. תוכלו להוסיף מתנות, ברכות ובעיקר לשמח מאוד מישהי שיקרה לליבכם. בפעם הבאה שאתם מחפשים את מתנת הלידה המושלמת, תזכרו שאין כמו חבילת לידה מתוקה כדי לאחל מזל טוב.

מוזמנים ליצור קשר במספר הטלפון- 050-4475701. 

 

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור