מארז החלמה מהירה – להחלמה מתוקה ביותר

לכל אחד בחיים יש רגע שבו הוא מרגיש לא במיטבו, ושיש צורך לפנות לעזרה מקצועית כדי לשפר את המצב. לא תמיד הסובבים יכולים לעזור במצבים כאלו ולספק את הפתרון הרפואי, אבל בהחלט יכולים לעזור ולדאוג להרים את הנפש ומצב הרוח של אהובם שחולה, מתאושש ממחלה או מניתוח.
כשיש רצון טוב להעלות חיוך על פני האהובים, לשמח אותם ולתת להם את התחושה שחושבים עליהם, מארזים להחלמה מהירה הם רעיון מצוין ואחת הדרכים הטובות ביותר לכך.

 

בחירה של מארז מתנה לחולה

אחרי שהתקבלה החלטה לפנק את היקרים ולשלוח מתנה להחלמה מהירה, דבר חשוב שצריך לעשות הוא להחליט על תקציב.
לפני שרצים לקופה ורוכשים, תמיד מומלץ להתייעץ עם בני המשפחה או עם החברים הקרובים על סוג המתנה שתיבחר, כדי להתאים כמה שיותר להעדפות האישיות של החולה.

אם זה מארז החלמה מהירה לאישה, כדאי לשלוח למשל שוקולדים או פרחים עם תכשיט. אם המחלים הוא ילד, אז מארז החלמה מהירה לילד יכול לכלול גם הוא שוקולדים או משחקים להעביר את הזמן בהתאוששות.
ישנם מארזים שכוללים פיצוחים עם בירה או עם שמפניה, וניתן לשלב בכל הסוגים ברכות לאיחולי החלמה מוצלחת במיוחד.

הנטייה הטבעית שלנו כשאנחנו רוצים לפנק עם מארז החלמה מהירה היא כמובן להמתיק לחולה עם שוקולדים, עוגיות, עוגות ושאר מתוקים, אבל לא תמיד מצבו של המחלים מאפשר זאת. מאחר וכל חולה מתאושש מדבר אחר, רצוי להתאים גם את סוג המתנה למצב – למשל אם החולה עבר ניתוח, אז מתנה להחלמה מניתוח צריכה להיות מותאמת גם להנחיות הרפואיות שמצורפות לאחר מכן במידה ויש, ואם אין- אז אפשר וכדאי להתפרע עם הפינוקים.

 

כמה סוגים של מארזי החלמה מהירה יש?

כאן בדיוק השמיים הם הגבול !
האפשרויות הקיימות היום הן רבות ומגוונות מאוד. לכל מארז לחולה יש את סגנון שלו, ואפשר לבחור את המארז שהכי מתאים לסיטואציה-

  • קופסה עם שוקולדים וברכה
  • קופסת מבנים וקונסטרוקציות מרשימות כדוגמת מארזי הקינדר המרשימים עם ביצת קינדר ענקית משוקולד, פררו רושה ענק, ובקיצור כל סוגי הקינדר הקיימים.
  • קופסאות שמתפוצצות ונפתחות איך שמורידים את הסרט מהן.
    בקופסאות האלו אפשר לבחור את סוגי שוקולדים שיהיו בהן, ואפשר לצרף לתוכן גם חפצים יקרי ערך כמו תכשיט יוקרתי ומהמם, מתנות שונות כמו צעצוע מגניב או איפור חדש, לקשט עם תמונות משותפות ועוד..

כל מתנה החלמה מהירה תמיד כדאי להוסיף ברכות וכמובן לרגש מאוד את מי שמקבל את המתנה.

 

משלוחים לבית החולים או הביתה

משלוח החלמה מהירה של שוקולד קייקס הוא אופציה טובה כשאין אפשרות למגע עם החולה או פשוט כשרוצים לפנק ולהפתיע גם כשלא ניתן להגיע לבקר בבית החולים.
גם במשלוח, למרות שמי ששולח לא מגיע פיזית, אפשר לראות בו את החשיבה על החולה והרצון לשמח אותו להעלות חיוך על פניו.
אין דבר יותר משמח מלדעת שקיימת דאגה הדדית ורצון להחלמה משותפת.

 

מה היתרונות של חבילות שי החלמה מהירה?

3 אפקטים חשובים שיש, שהופכים כל מארז או חבילות שי החלמה מהירה ליתרון גדול מאוד-

  1. אפקט היחס האישי- היתרון הכי חשוב שתמיד נכון. היחס והרגשה הטובה שהחולה מקבל שהוא רואה שחושבים עליו. זה מקרב ומחבר בין סביבתו לבינו ומרגש לדעת שלסביבה הקרובה אכפת ממצבו.
  2. אפקט הפתעה- בכל סיטואציה כזו יש חולים שלרוב לא מצפים לקבל משלוח בימים שבהם נמצאים בבית החולים או מיד עם הגעתם הביתה. ברגע שהם מקבלים משלוח מושקע שמראה שחשבו עליהם, אפקט ההפתעה מנצח.
  3. אפקט ההנאה – את תחושת ההנאה מהמתנה המרגשת כל מי שסובב את החולה מרגיש. החיוך על הפנים והאור שקורן מהעיניים שהחולה מקבל לידו את המתנה, וההתרגשות מפתיחת המארז הצבעוני והמושקע ולהביט בתכולה שלו, שווה הכל.
    יש חולים שמרוב הנאה בפתיחת המארז מחלקים את הסוגים השונים של השוקולדים והפרלינים הטעימים לקרובי המשפחה שסובבים אותם וגם לצוות הרפואי.

 

שוקולד קייקס- דואגים להעלות חיוך על הפנים

שוקולד קייקס מציעים לכם לרכוש מארז החלמה מהירה משוקולדים, להפתיע עם מארז קינדר בואנו מרשים או עם ביצת הפתעה גדולה שמלאה בשוקולדים איכותיים, אבל לצד כל אלה נשמח גם להציע פתרונות למקרים שבהם שוקולד מתאים פחות כמו תכשיטים ואלכוהול.
המארזים שלנו שמים בראש ובראשונה את החולה ואת הרצון לעודד ולשמח אותו, ככה שכל מארז מגיע בצורה אסטטית ונקייה ,מטופל בצורה מסודרת, ומגיע כמו שצריך עד ללקוח.
אצלינו ניתן להזמין משלוח לכל יעד , ולצרף ברכה למקבל או מקבל המתנה.

בכל שאלה או הבהרה שתתקלו בה אנו כאן לעזור לכם!
תוכלו לשוחח עם אנשי המקצוע שלנו או לשוטט באתר ולבדוק מהו המארז המתאים לכם ביותר. 
כאן בשבילכם במספר הטלפון- 050-4475701

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור