מארזי מתנה לחג – לפנק ולשמוח יחד

כשתקופת החגים מתקרבת, מתחילות לרוץ המחשבות על איך מפנקים את האהובים?
את העובדים? את החברים הטובים? וכאן התשובה היא פשוטה, שאין כמו לפנק עם מארזי מתנות לחג שכוללים המון מוצרים מתוקים וטעימים. מתנות לחג זו שמחה גדולה לכל בני הבית ובמיוחד לילדים, שלרוב נהנים הכי הרבה מהן.

 

החגים קרבים וגם מארזים לחג בדרך!

פסח, ראש השנה, פורים, חנוכה או שבועות – מארזים חגיגיים, מתוקים וצבעוניים תמיד מתאימים. בתקופה שלפני החגים יש היצע נרחב של פריטים שמתאימים למטרה זו של מארזים לחגים, ואם חוגגים את החג ויש הזמנה להורים, למשפחה או לחברים טובים, לא כדאי להגיע בידיים ריקות.

מאחר ולכל חג יש את מהמאפיינים שלו והדברים שהכי כיף לקבל בו, כאשר אחת האופציות המוצלחות ביותר היא שילוב של ממתקים עם סמלי החגים-

  • בחג פורים – סלסלות ממתקים לחג ומשלוחי מנות מתוקים ומעוצבים לרוב הולכוים ונמכרים הכי מהר. אם מדובר בימים שלפני פורים, כולם ישמחו לקבל מארזי שי לחג שכוללים גם אוזני המן מבצק נפלא עם מילוי של תמרים, שוקולד או פרג. כמו כן פריטים שמתאימים לעדליידע כמו רעשן ומסכה וגם יין שישמח לבב אנוש במיוחד בחג משמח כמו פורים.
  • בראש השנה או בחג פסח – יין משובח לצד חבילת שי שוקולד. אפשר לצרף גם כוסות יפהפיות שמתאימות למזיגה של יין אדום או לבן, או לחלופין כוסות שמתאימות לשמפניה תוססת, ברכונים ממותגים, הגדות ממותגות, אלה תוספות מפתיעות ואהובות בכל אפשרות של מארזי שי לחג ולכן הלקוחות מחליטים להוסיף זאת, כדי ליצור שמחה גדולה ככל האפשר.
  • בחנוכה – שוקולדים לחג תמיד עובדים, במיוחד שהם בצורת מטבע וכמובן מגוון מוצרים ממותגים שישמחו כל ילד, איש חינוך, עובדים או משפחה.

ועוד ועוד, בכל חג אפשר תמיד להביא אריזות שי שוקולד, שימתיקו את החג ויהפכו אותו לנעים.

 

מארזי שוקולד לחג – מתנה מתוקה וטעימה

כשמדובר בשוקולד, הבחירה הכי נכונה היא בשוקולדים שהמארח מגדיר אותם כטעימים ביותר. יש מארזי שי לחג שמכילים שוקולדים איכותיים ברמה גבוהה כמו פררו רושה, רפאלו, גודייבה ועוד, ויש מארזים עם שוקולדים שמדברים יותר לכולם כמו שוקולדים של קינדר כמו ביצי שוקולד, קינדר בואנו, טבלאות שוקולד של יצרנים מובילים, חטיפי שוקולד אהובים כמו כיף כף ומקופלת ופרלינים משובחים.

כל אחד שמח לקבל מארזי שי לחג שהם עשירים בתכולה נהדרת. כך אפשר לארוז את המטעמים במארזים בגדלים שונים ובצורות שונות, כמו עיגול או מארז לחג בצורת לב. אפשר גם להזמין אותם באופציה של עוגת קומות של מספר קומות ובתוך המגדל להוסיף הפתעות ייחודיות.

יתרון חביב שקיים אצל מארזי מתנות לחג , זה שניתן לבחור מגוון סוגים וסגנונות ולחבר ביניהם לכדי המארז המושלם.

 

מתנה לחג משלוח – לקבל מתנה מבלי להתאמץ

לא תמיד יש זמן ללכת ולחפש מתנות בין ההכנות לארוחת החג ולשבור את הראש, ולכן משלוח שי לחג זה פתרון מצוין ותמיד כיף לקבל אותו. המארזים מגיעים עד לפתח הבית או עד לדלת המשרד. כל המארזים מגיעים בצורה הטובה ביותר בפרק זמן קצר יחסית .
היתרון כאן- חיסכון בזמן נטו, לצד קבלת מארזים מקצועיים.

מה שכן חשוב לשים לב אליו הוא נושא התקציב, וכל מארז מגיע במחיר שונה. המגוון הזה מאפשר לאתר כל מתנה מפנקת שתרצו לרכוש במסגרת התקציב וככה אפשר להעניק מתנה לחג צבעונית, מפנקת ויפה.

 

הנראות של מארזי חג

אחד הדברים החשובים ביותר הוא הנראות של מארזי שי לחג. כשמגיע שליח עם משלוח לחג ומחזיק מתנה לחג משלוח מהודר, כולם מופתעים והמומים מיופיו של המארז. הוא כל כך יפה שלעיתים לוקח זמן עד שפותחים אותו ורואים את ההיצע העצום של השוקולדים שקיים בתוכו. בכל המארזים הושקעה הרבה מחשבה על הנראות שלו, שיהיה כמה שיותר צבעוני וחגיגי, כך שיהיה כיף גם להסתכל עליהם וגם שיהיה נעים להעניק אותם ולקבל אותם.

יש מארזים שהם גם לא רק מתוקים אלא עם מתנות שרלוונטיות לחג עצמו ולזמן בשנה. גם מארזים כאלו ממלאים את הלב של מי שמקבל אותם, בדיוק כמו המארזים המתוקים.

 

שוקולד קייקס – המתנות המושלמות לחג הקרוב

מעוניינים לרכוש מתנה לחג? הגעתם למקום הנכון.
כל המארזים נארזו בקפידה עם המון אהבה, לצד המחשבה הרבה שהושקעה בהם עד הפרט הכי קטן.
כל המתנות שלנו לחג הן יוקרתיות ומכילות מוצרים איכותיים ומשובחים ויוקרתיים.

את המתנות שלנו תוכלו להעניק לכל מי שאתם רוצים, לאבא, לאמא, לאחים ולאחיות, לעובדים ולחברים- וכולם ישמחו לקבל מארז עשיר ומפנק.
תוכלו לבחור לבצע משלוח והמארז יגיע עד אליכם.

בחגים המטרה העיקרית היא לחגוג ולשמוח ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, לשמח ולהעלות חיוך , אז זה הזמן לבחור את המארז שלכם!

מוזמנים ליצור איתנו קשר ונסייע בכל שאלה שתעלה- 050-4475701 

 

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור