מארזי שוקולד לארגונים

שוקולד מתוק הוא מוצר שתמיד מתקבל בברכה בכל בית. קיימים אין ספור טעמים של שוקולד שאהובים על הישראלים ולכן כאשר בארגונים גדולים חושבים על מתנה לעובדים לכבוד החג, ליום מיוחד כמו יום האהבה, ליום הולדת או לכל יום חשוב אחר, אחת האופציות המובילות היא להזמין מארז שוקולד מפנק.

בחירה של מארזי שוקולד לארגונים

שוקולד קייקס מתמחים בהכנת מארזי שוקולד לארגונים אשר כוללים הרכבים שונים של שוקולדים מתוקים. הייחודיות היא שאפשר להציע לכל ארגון מארז התואם את התקציב שלו לכל מטרה. לעיתים ארגונים מעוניינים במארזים קטנים שיחולקו לעובדים שיש בהם כמות קטנה של שוקולדים נהדרים או פרלינים וזאת כדי להעניק לכל עובד תשומת לב ביום מיוחד.

יש גם הזמנות של מארזי שוקולד לארגונים שמותאמים לחגים מסוימים, כמו סלסלה לפסח אשר כוללת הגדה של פסח, בקבוק יין וסממנים נוספים של החג. מעל המוצרים הבסיסיים האלו, יסודרו המון שוקולדים של קינדר, בשלל גדלים וטעמים, שוקולדים של פררה רושר, חטיפי שוקולד ועוד. כל עובד יקבל בדרך זו חבילה מאד מכובדת של פריטים מתוקים, לשמחתם של הילדים ושל שאר בני המשפחה.

התאמה של מארזי שוקולד לארגונים

המומחים של שוקולד קייקס מסוגלים לבצע התאמה מושלמת של מארזי שוקולד לארגונים אשר כוללים חפיסות שוקולד ממותגות עם הלוגו של החברה, בקבוקים יפהפיים ובתוכם שוקולדים, קונוס קטן המלא בכל טוב, מארז בארגז עץ, ביצה ענקית המכילה כמות גדולה של מוצרים, או בקופסה מהודרת. כל המארזים עטופים באופן מוקפד ולכן הם מוגשים כהפתעה גדולה, מרשימה ויפהפייה.

קיים שפע של מארזי שוקולד לארגונים אשר מותאמים לחגים כמו קינדר סביבון לחג החנוכה, מארז שוקולד עם חפצי נוי כמו רימונים, ריבות ודבש לראש השנה, משלוחי מנות מקסימים עבור חג פורים ועוד.

מארזי שוקולד לרווחתם של עובדי הארגונים

לקלוע לטעמו של העובד, זה לא פשוט כיוון שאורח החיים של עובד אחד, אינו דומה לאורח החיים של אדם אחר. אך בכל מה שקשור לשוקולד ולמוצרים מתוקים יש קונצנזוס. כולם אוהבים שוקולד ונהנים בכל פעם מחדש כשהעובד מגיע הביתה עם מארז איכותי שכולל שוקולדים בטיב מעולה.

אם אתם מחפשים מתנה מושלמת, הפתרון הוא מארזי שוקולד לארגונים. דברו עם אחד הנציגים שלנו והוא ישמח להציע לכם כמה אופציות כדי שתמצאו את המארז הנכון ביותר עבור העובדים כדי לשמח אותם בחג הפרטי או באחד מחגי ישראל.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור