מארזים מתוקים ליום הולדת

יום הולדת הוא יום משמח מאד וכולם נהנים מתשומת הלב הרבה שמעניקים להם הסובבים אותם כמו בני הזוג, קרובי המשפחה, החברים והקולגות לעבודה. כל אחד מהם בוחר בדרך הנכונה עבורו לחגיגה הגדולה והברכות נשמעות לאורך כל היום.

הדרך המתוקה להגיד מזל טוב

כשבוחרים את המתנה האופטימלית תמיד חושבים על שוקולד, כיוון שהמעדן המתוק הוא תמיד משמח וטעים ולכן אין כמו לקבל מארזים מתוקים ליום הולדת. יש מארזים בהרבה מאד גדלים ובשפע של צורות. בכל אחד מהם אפשר למצוא את כדורי השוקולד המיוחדים של פררה רושר, את השוקולדים הייחודיים של קינדר בשלל אופציות כמו טבלאות, קינדר בואנו, ביצים של שוקולד שהן אהובות מאד על הילדים.

גם חטיפים זו אפשרות נהדרת כיוון שכל אחד לוקח חטיף שהוא אוהב כמו מקופלת או כיף כף ונהנה מכל ביס. את השוקולדים מניחים בתוך מארזים בצורות מגוונות וכך המראה הכללי של מארזים מתוקים ליום הולדת הוא שונה.

אופציות של קופסאות ליום הולדת

אפשר להזמין דובי מתוק אשר סביבו יש הרבה שוקולדים, מארז יהלום שלאחר הפתיחה שלו רואים המון מוצרים צבעוניים בתוכו. כמו כן קופסה גדולה בצורת לב או עיגול שנוח להכין בה תכולה רבה של מתנות קטנות כמו תכשיט יפהפה, שמפניה, כוסות יפהפיות עבור משקאות אלכוהוליים ועוד.

מארזים מתוקים ליום הולדת הם רימון מפוצץ עם תמונות, קופסה מתפוצצת עם תמונות ושוקולדים, או כספת מפתיעה שיש בה תכולה רבה של מתוקים.

פרחים ושוקולד

הפתרון האידאלי עבור מי שמתלבט בין שוקולד לפרחים הוא במארזים החדשים שלנו שיש בהם גם שוקולד וגם פרחים, בקופסאות בצורת לב, עיגול, מגירה, או ביצת קינדר ענקית מפלסטיק שממוקמים בתוכה מגוון גדול של הפתעות טעימות כמו מקרונים, חטיפי שוקולד, כדורי פררה רושר ועוד. אפשר להצמיד לכך גם בלונים למתנה מושלמת.

קיבלתם שלל רעיונות מקוריים באתר שלנו, עכשיו נשאר לכם רק לבחור את המארז בגודל הנכון לחתן השמחה, או לכלת השמחה ואנחנו נדאג שהם ייהנו מכל ביס, כי המשלוח הוא מהיר.

מאמרים נוספים
× איך אוכל לעזור